خسارت بیمه بدنه بدون کروکی

خسارت بیمه بدنه بدون کروکی خسارت بیمه بدنه بدون کروکی

بیمه بدنه ایران با توجه به تمهیداتی که برا ی بیمه‌گزاران در نظر گرفته است تقریبا تمامی خطرات احتمالی برای وسیله نقلیه بیمه شده را تحت پوشش قرار می‌دهد ودر زمان بروز این حوادث چه راننده خودرو بیمه شده شده مقصر باشد و چه مقصر نباشد می‌تواند خسارت‌ها را تا سقف ذکر شده در بیمه‌نامه دریافت نماید. گاه پس از حادثه کروکی در دسترس نیست که  درصورت بروز حادثه و به وجود آمدن خسارت به بدنه خودرو، به شرط مقصر بودن راننده خودرو، یا عدم وجود مقصر در حادثه بیمه گذار می تواند برای دریافت خسارت بیمه بدنه  بدون کروکی  به شرکت بیمه ایران مراجعه نماید.

 

دریافت خسارت بیمه بدنه فاقد کروکی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.این شرایط به این صورت است که بیمه‌گزار فقط یک بار در طول قرارداد وتا سقف مجاز امکان دریافت خسارت از محل بیمه بدنه را دارد و برای بار دوم نمی‌تواند بدون داشتن کروکی دریافت خسارت نماید.

 

خسارت بیمه بدنه بدون کروکی مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت بیمه بدنه

1-اصل وکپی بیمه نامه بدنه وشخص ثالث خودرو

2-اصل وکپی گواهینامه راننده خودرو در زمان وقوع حادثه

3-اصل وکپی کارت و سند خودرو

4-بازدید کارشناس بییمه از خودرو

خسارت بیمه بدنه در بیمه ایران:

خسارت مالی وارد شده به وسیله نقلیه زیان دیده، باید حداکثر تا سقف تعهدات مالی قانونی در شرکت بیمه ایران  باشد و از محل بیمه بدنه ایران پرداخت گردد.

دربیمه ایران خسارت بیمه بدنه را، بارعایت شرایط ذکر شده در ابتدای بحث می توان پرداخت نمود. بیمه‌گزار باید پرونده تشکیل داده و پس از طی مراحل قانونی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت واردشده را دریافت نماید.

شرایط خسارت بیمه بدنه بدون کروکی در بیمه ایران

داشتن شرایط ذیل برای دریافت خسارت بیمه بدنه در بیمه ایران لازم است و دریافت خسارت را تسریع و تسهیل می‌نماید:

هردوخودرو در هنگام حادثه دارای بیمه نامه باشند

هر دو راننده دارای گواهینامه مجاز رانندگی با وسیله مورد نظر باشند

اختلافی بین طرفین حادثه وجود نداشته باشد

حادثه خسارت مالی داشته باشد نه خسارت جانی

موارد مرتبط با این موضوع: